Termeni si condiții

Serviciu clienți

Contact: Ruse, 7009 Bulgaria Blvd 125 Tel.: 0886 66 63 10 Persoana de contact: Gergana Mincheva e-mail: g.mincheva@btbulgaria.com De luni până vineri, de la 08:30 la 17:30. Dacă aveți nevoie de asistență pentru cumpărături la magazinul online Vayana Collection, vă rugăm să sunați la 0886 666 310. Vă vom ajuta cu plăcere!

COMENZI

Cum să fac cumpărături online?

1. Alegeți produse în culorile și mărimile dorite de la magazinul nostru online.
2. Faceți clic pe butonul „Adaugă în coș” din dreapta fiecărui produs. După ce faceți clic pe acesta, produsul va fi adăugat în coșul vostru.
3. După ce ați terminat de adăugat produse, faceți clic pe butonul "Continuați plata".
4. De aici, veți fi dus în secțiunea "Adresă". Completați câmpurile cu prenumele vostru, numele, adresa etc. și mergeți mai departe.
5. Următorul pas este „Livrare” - alegeți locul în care doriți livrarea expedierii - la ușa dvs. (completați adresa completă) sau la un birou Econt Express (alegeți locația din meniul derulant și apoi cel mai convenabil birou Econt Express pentru dvs.).
6. Următorul pas este "Plata". În această secțiune va fi notat că veți plăti cu numerar la livrare.
7. Următorul pas este "Revizuirea comenzii". Puteți vedea comanda dvs. Când sunteți complet mulțumit de acesta, confirmați-l.
8. Selectați butonul „Comanda” pentru a plasa o comandă.

Cum voi ști că comanda mea este primită?

După ce ați plasat o comandă, veți primi o confirmare a e-mailului dvs., specificat la înregistrare. Dacă nu primiți un astfel de e-mail, contactați Departamentul nostru pentru clienți. Vă veți anunța în continuare prin e-mail odată ce comanda a fost expediată.

LIVRARE

Unde pot primi articolul comandat de la mine?
Lucrăm cu firma de curierat Econt Express. Comanda făcuta poate fi trimisă de către compania de curierat la adresa specificată sau către birou Econt Express convenabil pentru dvs. din întreaga țară.
Care este costul de livrare?
Costurile de livrare depind de greutatea articolului selectat. Costul aproximativ pentru 1 articol până la 1 kilogram este de aproximativ 10 leva. La comandă, site-ul calculează automat greutatea comenzii și prețul de livrare corespunzător.
Care este termenul de livrare?
Comanda dvs. va fi livrată în 3-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru mărfurile disponibile în stoc.
Cât de departe trimiteți mărfuri?
Mărfurile comandate în Bulgaria pot fi livrate numai în Bulgaria.
Ce se întâmplă cu articolele care nu pot fi livrate?
Dacă curierul nu reușește să-ți livreze expedierea, va încerca din nou. Dacă a doua încercare nu este reușită, expedirea va rămâne în depozitul companiei de curierat pentru o perioadă scurtă de timp, apoi va fi returnată automat la BTB Trade EOOD.

PLATA

Cum să plătesc mărfurile comandate?
Puteți plăti cumpărăturile prin numerar la livrare la primirea comenzii de către curierul Econt Express sau în biroul Econt Express.

RETURURI

Cum pot returna un articol?
Articolele de retur trebuie să fie în stare comercială bună - nu trebuie utilizate sau deteriorate. Este necesitar să furnizați documentul de plată pe care l-ați utilizat pentru a le achiziționa. Pe spatele facturii primite, există un formular de RETURNARE / ÎNLOCUIRE pe care trebuie să-l completați. Puteți returna articole în orice magazin Vayana Collection în Bulgaria și puteți primi amira pe care ați plătit-o. Puteți returna, de asemenea, articolele prin intermediul companiei de curierat Econt Express, gratuit. Pentru a face acest lucru, semnați că returnați articolul în detrimentul BTB Trade EOOD.
Cum și când voi primi suma platită pentru articolul înapoi prin curier?
Dacă returnarea este aprobată (articolele sunt în formă comercială bună, etichetele sunt în locul ei) veți primi un e-mail de confirmare de la noi. Suma va fi plătită prin transfer bancar în câteva zile (rețineți că plățile depind întotdeauna de banca dvs.). Pentru mărfurile returnate, plătite în numerar la livrare, furnizați datele dvs. bancare pe care v-ați dori să vă returnăm suma.
În ce cazuri nu pot returna articolul?
Dacă există urme de utilizare pe articol (zdrobire, agățare, rupere, frecare, tragere, colorare, rupere de butoane, fermoare etc.), acesta nu va fi acceptat înapoi. În astfel de cazuri, suma nu este rambursabilă și orice serviciu de curierat rămâne în detrimentul clientului.  
Ce ar trebui să fac în cazul în care suma returnată este inexactă?
Contactați biroul nostru pentru clienți și vom rezolva problema cât mai curând posibil.
Care este termenul în care pot returna un articol?
Puteți returna un articol în decurs de 30 de la data comenzii prin e-mail.
Cum voi ști că mărfurile pe care le returnez au fost procesate?
Odată ce vom primi expedierea dvs. la depozitul nostru, vă vom anunța prin e-mail de primirea.

ÎNLOCUIREA

Cum pot înlocui un articol?
Articolele trebuie să fie în stare comercială bună (nu sunt utilizate și deteriorate). Trebuie să trimiteți documentul de plată pe care l-ați utilizat pentru a le achiziționa. Puteți schimba articole prin curier, de asemenea, gratuit. Când faceți schimb pentru un alt model, primul trebuie să returnați produsul prin curier (folosiți compania de curierat Econt Express; costurile sunt suportate de BTB Trade EOOD). Noul articol veți primi în același mod ca și prima livrare. Dacă există o diferență de preț, suma va fi plătită prin transfer bancar.
Care este termenul în care pot înlocui un articol?
Puteți înlocui un articol în decurs de 30 de la data comenzii prin e-mail.
Ce ar trebui să fac dacă primesc produsul incorect?
Dacă primiți din greșeală un alt articol decât cel comandat, îl puteți returna sau înlocui dacă nu a fost utilizat și este în stare comercială bună. Vă rugăm să consultați Termenii de returnare și înlocuire sau să contactați Serviciul Clienți.
În ce cazuri nu pot înlocui articolul?
Dacă există urme de utilizare pe articol (zdrobire, agățare, rupere, frecare, tragere, colorare, rupere de butoane, fermoare etc.), acesta nu va fi acceptat înapoi. În astfel de cazuri, suma nu este rambursabilă și orice serviciu de curierat rămâne în detrimentul clientului.  
Pe ce adresă să trimit retururile?
Ruse, 7009 Bulgaria Blvd 125 BTB Trade EOOD Dacă aveți nevoie de asistență pentru cumpărarea, returnarea sau înlocuirea de bunuri din magazinul online Vayana Collection, contactați-ne la +359 886 666 310. Vă vom ajuta cu plăcere! Toate prețurile includ TVA. Garanția mărfurilor este de 30 de zile de la data achiziționării. Documentul de plată este o garanție.