• Retururi și Înlocuire

Retururi și Înlocuire

RETURURI

Cum pot returna un articol?
Articolele de retur trebuie să fie în stare comercială bună - nu trebuie utilizate sau deteriorate. Este necesitar să furnizați documentul de plată pe care l-ați utilizat pentru a le achiziționa. Pe spatele facturii primite, există un formular de RETURNARE / ÎNLOCUIRE pe care trebuie să-l completați. Puteți returna articole în orice magazin Vayana Collection în Bulgaria și puteți primi amira pe care ați plătit-o. Puteți returna, de asemenea, articolele prin intermediul companiei de curierat Econt Express, gratuit. Pentru a face acest lucru, semnați că returnați articolul în detrimentul BTB Trade EOOD.
Cum și când voi primi suma platită pentru articolul înapoi prin curier?
Dacă returnarea este aprobată (articolele sunt în formă comercială bună, etichetele sunt în locul ei) veți primi un e-mail de confirmare de la noi. Suma va fi plătită prin transfer bancar în câteva zile (rețineți că plățile depind întotdeauna de banca dvs.). Pentru mărfurile returnate, plătite în numerar la livrare, furnizați datele dvs. bancare pe care v-ați dori să vă returnăm suma.
În ce cazuri nu pot returna articolul?
Dacă există urme de utilizare pe articol (zdrobire, agățare, rupere, frecare, tragere, colorare, rupere de butoane, fermoare etc.), acesta nu va fi acceptat înapoi. În astfel de cazuri, suma nu este rambursabilă și orice serviciu de curierat rămâne în detrimentul clientului.  
Ce ar trebui să fac în cazul în care suma returnată este inexactă?
Contactați biroul nostru pentru clienți și vom rezolva problema cât mai curând posibil.
Care este termenul în care pot returna un articol?
Puteți returna un articol în decurs de 30 de la data comenzii prin e-mail.
Cum voi ști că mărfurile pe care le returnez au fost procesate?
Odată ce vom primi expedierea dvs. la depozitul nostru, vă vom anunța prin e-mail de primirea.

ÎNLOCUIRE

Cum pot înlocui un articol?
Articolele trebuie să fie în stare comercială bună (nu sunt utilizate și deteriorate). Trebuie să trimiteți documentul de plată pe care l-ați utilizat pentru a le achiziționa. Puteți schimba articole prin curier, de asemenea, gratuit. Când faceți schimb pentru un alt model, primul trebuie să returnați produsul prin curier (folosiți compania de curierat Econt Express; costurile sunt suportate de BTB Trade EOOD). Noul articol veți primi în același mod ca și prima livrare. Dacă există o diferență de preț, suma va fi plătită prin transfer bancar.
Care este termenul în care pot înlocui un articol?
Puteți înlocui un articol în decurs de 30 de la data comenzii prin e-mail.
Ce ar trebui să fac dacă primesc produsul incorect?
Dacă primiți din greșeală un alt articol decât cel comandat, îl puteți returna sau înlocui dacă nu a fost utilizat și este în stare comercială bună. Vă rugăm să consultați Termenii de returnare și înlocuire sau să contactați Serviciul Clienți.
În ce cazuri nu pot înlocui articolul?
Dacă există urme de utilizare pe articol (zdrobire, agățare, rupere, frecare, tragere, colorare, rupere de butoane, fermoare etc.), acesta nu va fi acceptat înapoi. În astfel de cazuri, suma nu este rambursabilă și orice serviciu de curierat rămâne în detrimentul clientului.  
Pe ce adresă să trimit retururile?
Ruse, 7009 Bulgaria Blvd 125 BTB Trade EOOD Dacă aveți nevoie de asistență pentru cumpărarea, returnarea sau înlocuirea de bunuri din magazinul online Vayana Collection, contactați-ne la +359 886 666 310. Vă vom ajuta cu plăcere! Toate prețurile includ TVA. Garanția mărfurilor este de 30 de zile de la data achiziționării. Documentul de plată este o garanție.